------------------------ ------------- Bergerak Bersama Angin: :: KerinduanKu~~~
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, November 2, 2010

:: KerinduanKu~~~

SALAM SEJAHTERA  diucapkan kepada rakan2 di luar sana semoga sihat kehendaknya..



Wah tak disangka-sangka akhirnya aku akan memasuki semester ke 3 pada tahun hadapan..
sbb untuk semester ni x lama lagi akan berkahir..
lebih kurang dalam 2 minggu sahaja lg..td pula aku baru sahaja menghadap kertas ke 3 iaitu CALCULUS
hmm..nampak nyer ada gaya mcm kene jumpa lagi sekali lah subjek tu..ohh tidakk!!!..
mudah-mudahan aq dapat keputusan yang memuaskan ku sendiri...


tp yang best nyer ialah aku akan balik ke rumah dan duduk berehat di rumah selama beberape minggu sebelom
semester yang seterusnye bermula...
aktiviti aku pada minggu hujung tahun tak dirancang lagi..tp kalau setakat nak jalan2 pusing2 sampai pening x der masalah kot..huhuhaha...

rasa x sabar2 nak balik ke rumah sbb da rasa rindu sgt ngan adik aq yang paling kecil tu..
haha..keletah nyer membuatkan aq asyik teringatkan dia jek..
well nama dia SITI NUR AIN SYAHIDAH dan baru sahaja berumur setahun lebih...
2 hari yang lepas IBU telefon sambil tanya khabar dan dia ada cakap "SYAHIDAH asyik pergi bilik ko je bang..dia cari ko kot"
argh masa tu hidung aku rasa pedih sangat dan mula lah terbayang muka budak comel tu...
hmmmm..ape yang dia buat sekarang ni ek??




ni lah budak kecik tu...shahidah aq panggil dia...

rilek eh SYAHIDAH nant x lama lagi abang balik!!!


cukupla sampai di sini corat coret soseh soseh dr insan yang lemah ini ....SEKIAN~~~


Share/Bookmark

10 comments:

Anonymous said...

haa comey2...

Anonymous said...

syahidah mmg budak comel

abby zailan said...

waaa saba eh..lg bpe mggu je nak balik hahaha

abby zailan said...

waaa xpe2 saba eh...lg bpe mggu nak balik....

hAziRaH yUs0f@kak yaa said...

..comey nye adik hang...
..SYAHIDAH..^^

Muhammad Syafiqqullah said...

hehe terima kaseh zira~~
sama mcm abang dia kan??chomel..
hak3...

hAziRaH yUs0f@kak yaa said...

..yela...
...kalau bukan diri sendiri, sape lagi nak puji kan...
..hehehe...(n_n)v

Muhammad Syafiqqullah said...

haha..thanks...
tp kadang2 diri sendiri ni rasa mcm kosong...
pelik je kan?

hAziRaH yUs0f@kak yaa said...

..sayangi diri sendiri, jika mahu disayangi..
(n_n)v

Muhammad Syafiqqullah said...

alhamdulillah still sayang dengan diri sendiri...
thanks...=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...