Saturday, November 27, 2010

:: Inilah SyafiQQ

Just want to describe this person..Muhammad Syafiqqullah Bin Khairul Salleh...


1.Aku ni pendiam sebenarnya..lagi2 kalau baru jumpa..tapi sama jugak kalau dah lama kenal pon begitu..tak tahu nak improve macam mana lagi..kadang2 kesian kalau korang nak berbual ngan aku tapi aku tak pandai nak menggayakan perbualan tu macam mana lagi..SORRY...

2. Seorang yang tak romantik..buktinya sampai sekarang aku tak pernah ade pengalaman bercinta..tapi aku bersyukur la sebab tak pernah bercinta..(=_=")

3. Tak pandai membahan..

4. Suka sangat pergi hutan..tak kira la hutan lipur,dusun dan lain2..

5. Tak pandai nak wish orang depan2..tak tahu sebab ape..sampaikan besday adik beradik aku pon aku just wish melalui kertas..terrible bukan?haha

6. Seorang yang passive kot..kalau setakat nak ajak berbual kat ruang legar laman sosial boleh laa..cuba try ajak berbual dalam realiti..hoho..

7. Bercita-cita nak bina badan satu hari nanti..tapi sampai sekarang lom start lagi..ntah bila nak start..

8. Tak kaya..duit tidak selalu ade..tapi tu tak menjadi masalah..

9. Citarasa aku takdelah tinggi sangat..sekadar ape yang ade cukoplah..

10. Aku bila ade duit akan beli ape yang aku idamkan dahulu..tak peduli dan tak pernah terfikir jika aku lapar kelak..haha

11. Sukakan muzik rock sebenarnya..sebabnya koleksi simpanan dalam lappy ni banyak lagu rock..tapi lagu2 berjiwa lain pon ade..

12. Tak pandai melawak tapi kalau ajak merepek bolehlaa..

13. Suka bermotorsikal daripada bermotokar..motorsikal yang aku ade sekarang pon hasil titik peloh aku gak ..cuma sekarang ayah aku sambung bayar kerana aku dah berhenti kerja..

14. Antara barang2 yang aku sayang,my magazine(dari majalah KAPCAI,TOPGEAR,MASTIKA)sampai sekarang aku masih mengumpul buku-buku nih..selain tu laptop aku sebab hasil titik peluh aku gak..motorsikal pon sama gak..

15. Dulu minat aku kumpul DVD..selain tu album2 artis ade gak yang aku beli ORI..tapi tu dulu lah..masa aku masih bekerja..

16. Suka duduk rumah sebenarnya..keluar bila ade orang ajak jer..

17. SUKA WARNA MERAH!!!

18. Pakai minyak wangi FANTASIA sebab boleh guna jika nak sembahyang..

19. Tak hensem pon dan tak berperwatakan menarik..hahaha

20. Sukakan senjata..hehehe..

21. Kalau da tidor susah nak bangun..ni memang tebiat yang sukar nak cegah..alarm sampai 3 jenis pn still dalam kondinasi yang baik..zzzzzzzzzzzzz

22. Suka berkawan tapi jarang memulakan "perkawanan"(jalinan persahabatan)

23. Mudah percayakan sesuatu..seperti cakap orang lain laa..

24. Suka bagi dalih..banyak alasan yang aku beri kalau aku tak suka atau taknak..

25. Ini adalah kelebihan aku..tak pandai nak berbicara dengan insan bernama WANITA...sebab aku ni penyegan sikit..bukan tak pandai sangat tapi agak susah la nak berbual dengan diorang..aku ade alasan sendiri yang lebih kukuh tapi taknak nyatakan..haha

26. Seorang yang tak kreatif dan tak pandai menghias..buktinya pendidikan seni aku tak pernah dapat A..ha3

27. orang ade panggil aku dengan macam2 nama..
*syafiq = budak2 KFC,infant BP MALL,dan kawan2 lain
*bob = yang ni cuma budak2 kolej jek
*koleh = budak High School Batu Pahat..ni semua gara2 cikgu KH..haha
*bolong = ni budak taman dan POY serta AYIE guna nama ni
*abang = orang di rumah serta saudara mara
*derkks = dulu adelah yang guna nama ni,sekarang da tak der..

maybe sampai sini je lah yang aku leh kasik tau tentang Myself

"Not enough of paper make me stop thinking"
sekian

4 comments:

aiNi said...

pendiam ker..bual gan kak kepoh je...hehehe

Insan Bodoh said...

agak pendiam la gak...
kebiasaannya mcm gtu la perangai syafiqq..
hehehe..

hAzirAh siCoffee Latte @ kakyaa :) said...

..unique k0t..
best..(^^)v

Insan Bodoh said...

haha..
unik ker?..
terima kaseh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...