------------------------ ------------- Bergerak Bersama Angin: :: Kembali Semula!~
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 31, 2010

:: Kembali Semula!~

...Salam Sejahtera...

pertama sekali aku nak ucapkan selamat menyambut tahun baru kepada semua sekalian..2011 mungkin tahun yang memberi cabaran kepada kita sebagai hamba Allah kerana mungkin pelbagai dugaan yang kita akan terima sepanjang tahun ini...tidak kurang juga dengan keadaan ekonomi serta  iklim global yang tidak menentu ketika ini..harap kalian2 redha lah yer...

owh yer ketika sedang menaip entri kali nih aku sudah pon menginap di tempat ke-2 ku selepas rumah...iaitu UiTM Segamat..mendaftarkan diri tepat jam 12.30 tengah hari pada hari pertama tahun 2011...hmm cerita tentang semester baru ini...aku nak mencuba nasib menyertai JPK(Jawatan Perwakilan Kolej)...hmm kalau layak Alhamdulillah...sekali sekala aku nak mencuba kemampuan diri aku nih...sentiasa berada di level yang sama aku agak malu dan segan lah...haha...selain tu sem ni agak trouble marble jgk untuk aku kerana aku hendak mengambil semula peperiksaan yang aku "gagalkan"....what???haha...apa2 hal aku "ferlu pokus"...iringkan doamu untukku...=D

pasal semester baru nih jugak aku bernasib baik dan bertuah lah kerana dapat menetap di kolej kediaman...hmm agak takut gak kalau2 permohonan gagal...mana nak cari rumah sewa...!!dah lah segamat umpama hutan bandar(mempunyai hutan yang tebal dan bandar yang "sibuk")..selain tu gak aku dapat bilik yang sama seperti sem lepas..dan yang paling penting adalah rummate aku ade seorang sama seperti sem lepas..fuh mmg tak berkembang lah aku jawabnya~~~asalkan dia selesa ngan aku sudah memadai...huhu..

corat-coret tahun lepas sudah aku semadikan ianya didalam kotak memori dan aku akan pastikan ianya hanya tinggal kenangan dan tiada lagi yang perlu difikirkan tentang kejadian masa lalu...dan lembaran baru ini aku buka dengan hati yang lapang dan bersyukur kerana diberi peluang menghirup udara di muka bumi ini...=D

sudah lah sampai sini sahaja aku punya nukilan dan jika ada peluang lagi aku akan menghasilkan sesuatu...


SAYONARA!~


Share/Bookmark

4 comments:

hAziRaH yUs0f@kak yaa said...

"subete no besuto..!!!"
(n__n)v
~~say0nara mo~~

Muhammad Syafiqqullah said...

ape maksudnya nih??
haha...
"watashi wa tada hitasura.."
arigato zira-san...=D

hAziRaH yUs0f@kak yaa said...

nk gelak dulu... hahahhaaha...
bajet cm tau je jep0n2 nie...
g00gle translate pnye keje...
pakai hentam je ar...
maksudnye...
"all the best..!!!"
ape "san" yg dkt blkng tue..???
stand f0r what..???
then, nk jwb apekah..???
(=.=)v

Muhammad Syafiqqullah said...

hahahaha...lebih kurang je r...
cuma yg nih tgk kat lirik lagu..hihi...
tu yg dapat tau..
oh yang -san tu untuk bezakan panggilan seseorang..
mcm yg syafiqq tahu cuma san,nii,dan jii,lain tak tau...
mcm -san tu untuk org yg lebih tua kot..ataupon berbeza pangkat..atau sbg tanda respek..=D
dan untuk menjawab nyer maaflah yang tu memang tak tau langsung...nanti kalau dpt jawaban nyer syafiqq bgtau heh...
~~d^.^b~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...