------------------------ ------------- Bergerak Bersama Angin: :: Sendiri mau ingat!
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 20, 2010

:: Sendiri mau ingat!

lama sudah tidak pos sesuatu dalam laman nih...sebab takder bende nak yang nak dikongsikan...
berkenaan tajuk tu..itu just untuk mengingatkan diri ni supaya sedar mempunyai banyak kelemahan berbanding kelebihan...haha..dan selepas ni ceritanya agak lain..

tak lama lagi tahun yang baru akan menjelma..2011..tahun yang mungkin akan merubah aku..nilah azam aku untuk tahun depan..aku mahu merubah personaliti aku menjadi lebih baik dari sebelom ini...setiap orang mahu berubah..so perubahan yang ingin aku lakukan ialah membentuk personaliti baru...iaitu yang lebih baik...ini bermakna azam aku ini memang sehingga hujung tahun walaupun macam dah mencapainya tapi belom tercapai sebabnya yang lebih baik tetap dikejar(macam pelik jer ayat nih)...haha

dan,tak lama lagi semester baru akan bermula..terasa berat untuk melangkah tetapi aku gagahkan jugak nih..insyaAllah kita akan berjumpa nanti budak2 kelas!~ ..

alhamdulillah sebab sepanjang cuti nih aku ade wat aktiviti luar rumah selain di dalam rumah..haha...so cuti semester kali nih tidaklah membosankan..kadang-kadang tu ade jugak bosan tu mendatang dan kebosanan tu aku isikan dengan mengadap laptop nih...so takdelah aku mcm buang masa..hahaha..

tahiah! untuk adik aku kerana dapat memyertai PLKN...haha..dia tak nak tapi terkena..nak buat macam mana..sedangkan aku dulu nak pergi tapi tak dapat..kira aku lagi bertuah laa...kalau aku dapat memang aku agak tak berpuas hati laa...sebab sepanjang masa persekolahan aku sudah puas menyertai kem walaupon tak sampai 3 bulan tetapi sekurang-kurangnya life dalam kem tu lg terok kot dr PLKN(gebang sikit nih)...ye lah kat kem askar mana sama ngan kem PLKN...haha..lagi satu cikgu aku juga cakap yang aktif dalam pesatuan mustahil untuk dapat PLKN tapi ade lah jugak segelintir murid sebaya aku dari persatuan sama dapat masuk...mungkin memang terpilih kot..."semoga dapat menurunkan berat badan bila masuk sana nanti" itulah ayat yang keluar dari mulut dia...aku pon harapkan tu jugak(wink wink)...haha

itu jelah corat-coret yang aku nak sampaikan...

WASSALAM..


Share/Bookmark

5 comments:

hAziRaH yUs0f@kak yaa said...

..bagus2..
..nk berubah kpd yg lebih baik..
..tanam niat@target awal2...
..pas nie kena siram, baja n tuai tanaman tue.. hope dilaksanakan..
..zira nantikan perubahan tue..(n_n)
..your sis dapat PLKN eh..
..dkt mane..??

Muhammad Syafiqqullah said...

insya'Allah..
semoga hasrat ni dapat dicapai..
usaha lebih keras lagi selepas nih..hehe
nantikan kemunculannya..haha
yup dia dapat PLKN...
kat Pagoh..naseb baik dekat..

hAziRaH yUs0f@kak yaa said...

0oh...
pag0h...
Kem PLKN Nasuha eh..???
mesti best... even 0rg ckp b0san...
hehehe...

Muhammad Syafiqqullah said...

yup2...
tak tau lah mcm mana nanti...
"ini adalah pengalaman seumur hidup!!"
itu yg dia sebutkan...
biarlah dia mencari pengalaman di sana...=D

hAziRaH yUs0f@kak yaa said...

betul2...
bukan semua 0rang dpt rase pgalaman yg same... s0kong adik hang tue eh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...