------------------------ ------------- Bergerak Bersama Angin: :: Awesome to Canon
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 21, 2012

:: Awesome to Canon


hello hye....

setiap gambar mempunyai cerita..
setiap cerita berlandaskan kenangan..


stop with nonsense talk...hari ni saya ada tengok satu video...ia awesome...tak terkata...rasa nak memiliki pulak...to DSLR fags...please dont try this...banyak sponsor boleh ar teruskan melakukan,....







menarik kan..?
walaupon agak slowpoke...tapi tak bosan pon tgk video neh..
pernah berangan nak ada benda alah neh...skrg dah lupa kot...nak target bende lain pulak...vrooom vrooom

Teringin nak ada hobi yang dahsyat2....macam melancong, ambil gambar2 semula jadi guna kamera mahal...tapi itu memudaratkan bukan?? kalau sampai  menyusahkan orang tua...even kalau dah berkerjaya pon saya masih ada ahli keluarga...so takanak mereka jauh disebabkan hobi mengarut neh...kalau dah banyak duit baru bawak mereka...lebih baik ada hobi macam membaca....modal tak besar..^_^

PetiHati:: Mencari buku untuk dibaca..sama macam mencari pengalaman...sama macam memberikan pengajaran baru..


Share/Bookmark

2 comments:

cik nerty said...

eh bob, truskan berangan :DD
smbil amik gmbr boleh juga kte msyukuri n mnikmati ciptaan Allah. ehh tbetbe. hihi :DD

Muhammad Syafiqqullah said...

suhana...
aku just minat...
teringin jugak nak merasa minat neh..
tapi belum masa nya...
mungkin ada jugak cara lain mensyukuri nikmat ini kan...
btw thanks la bg harapan lagi...haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...