------------------------ ------------- Bergerak Bersama Angin: :: Pembetulan
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 14, 2011

:: Pembetulan

Bismillah

Kalau dalam post sebelom nih aku ade cakap tentang perubahan yang akan di buat...baiklah kali nih aku nak perbetulkan sedikit...haha..yelah masa tu hanya dengar ianya sebagai khabar angin..so tak tau lagi jalan cerita yang sebenar...

errr...nak start dari mana ek?

okaylah first sekali tentang cuti semester...untuk kali nih cuti hanya 3 minggu...wohoho..3 minggu adalah masa yang singkat...tak dapat la nak kerja dan lain2...kenapa hanya 3 minggu??sebabnya pentadbiran nak selaraskan sama2 ngan pelajar2 baru..lepas ni pelajar yang ambil jurusan diploma hanya mengambil masa selama untuk 2 tahun sahaja untuk grad...wooh!~   cepat sungguh!!??tak dapat la diorang rasa macam2 pengalaman dlm 2 tahun(jeles sebenarnye)......

so tentang yang dalam satu tahun 3 semester tu adalah khabar angin semata-mata...still 2 semester tapi lebih panjang sedikit...huhu...sillabus tetap sama cuma di padatkan sedikit...dan makin padat jugaklah jadual mereka2 ini dalam seminggu....

sebenarnya perancangan ini ada kebaikan nyer gak...ye lah para graduan boleh menyambung pelajaran mereka pada usia awal dan juga boleh menyara hidup di usia awal...tak perlu lah nak bergantung pada ibu bapa lagi...dan masa nilah untuk membalas jasa mereka berdua...

sekian sahaja penerangan aku untuk kali nih...dan kepada yang tidak paham2 lagi jangan tanya aku lah...sebab aku ni tak bernas dalam memberikan jawaban...hehe...

BABAII


Share/Bookmark

4 comments:

hAziRah yUs0f@kak yaa said...

..dh c0nfirm dh..
..pas nie, nk buli juni0r2 plak..
hehehe...

Muhammad Syafiqqullah said...

kompem nih..
wohoho!~
tak pandai la nak membuli nih...sbb lemah...:D

abby zailan said...

ishhhh geram...sy xde ptptn so time cuti la nk cri poket money huuuhuuuhuu

Muhammad Syafiqqullah said...

urghh..betol tu...
tyme cuti sem ni lah nak mencari duit...
tapi nak wat cam mana kan semua da kompem....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...