------------------------ ------------- Bergerak Bersama Angin: :: Bendera Yang Terkoyak
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 9, 2012

:: Bendera Yang Terkoyak

first sekali entri kali neh maybe perlukan keropok sebab amat bohsan dan tak dapat diterima akal sedikit...mungkin ada yang tak leh nak terima sangat2...mungkin~~

then saya nak ucapkan syukur banyak-banyak-banyak atas tuduhan ke atas D.S Anwar Ibrahim kerana beliau dilepaskan dari tuduhan meliwat Saiful Bukhari...huh rasa sangat bangga pula apabila Mahkamah Malaysia telah menjadi adil...sangat2 bangga...dan kepada sesiapa yang menyertai perhimpunan 901 tuh syabas kerana tiada rusuhan atau ape2 yang tak diingini berlaku...akhirnya pihak polis pun telah menggunakan pendekatan yang terbaik sebab nak menyokong sama-sama untuk  perhimpunan neh...hahaha..

saya sebagai manusia ada sebuah fikiran logik yang rata-rata manusia lain juga ada...meh saya kongsikan ape yang saya rasa....

DSAI ada anak bini...
Dia pernah dituduh seperti ini juga
Dia juga pernah dipukul sampai tak boleh berjalan
Dia akhirnya dibebaskan kerana tuduhan itu palsu....=____=

Dia selepas itu...
Dia pernah melakukan pembedahan untuk buah pinggang dia
Dia pernah bergerak melalui kerusi roda

Dia sekali dituduh tapi versi lagi memalukan
Dia umur lagi tua dari mangsa
Dia yang berkeadaan macam gitu boleh mengasari orang muda

okeh ini antara yang saya tau dan terbaca...cuma satu jer perkara saya musykilkan...jika perkara ini betul2 berlaku dan terdapat pada kesan air duit pada dubur mangsa...adakah masih boleh dikenal pasti sebagai mangsa...ape perasaan mangsa ketika itu...PUAS??SELESA??TAK SAKIT???...hahaha..fikir-fikirkan lah...

saya sebagai orang tua-tua dah tak mampu nak buat semua neh...lagikan pula pada seorang lelaki...lagi lah tak terrela...bwahaha..

saya juga mendoakan agar si MANGSA segera insaf dan paling tidak kalau kene lagi pon tolonglah jangan berani angkat sumpah tu...kesan nya bukan kat AWAK sorang tapi mungkin satu negara...tidak pernah terfikir ke perbuatan angkat sumpah tuh amat berbahaya...??

dan untuk kesekian kalinya menangislah dalam hujan kerana tiada siapa yang akan perasan kita menangis waktu tuh...malu kan kalau nangis di khalayak ramai...? #sarcasm





PetiHati::Hentikan membuat spekulasi buruk,menyakitkan,pedih, sebab kita akan terlepas dari menonton yang baik-baik sekeliling kita.


Share/Bookmark

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...