Tuesday, February 7, 2012

:: Kemampuan Lelaki

salam...

mungkin bulan Februari tahun 2012 nih sedikit mencabar buat diri neh...
semakin lama macam semakin dekat jer waktu waktu yang mendatang...
takut untuk berhadapan dengan manusia luar...
lagi dengan manusia yang sekeliling...
itu belum lagi tugas-tugas yang dipikul oleh manusia yang bergelar seperti aku neh...

hendak meluahkan perasaan rasanya amatlah tidak elok...
jika bertanyakan pandangan atau meminta pendapat mungkin tidak serasi..

apa yang mampu aku buat..BERSERAH

apa yang aku akan hadapi 5 tahun akan datang...TAK PASTI

siapa lagi yang ada sekeliling aku waktu tuh...TAK KENAL

dapat ke aku memandu kereta SWIFT Kuning....INSYA-ALLAH

aku lelaki yang lemah,penakut,tak pandai,dan mungkin sangat jahil dalam bab-bab keagamaan ni..
pernah dulu bersemangat menjadi seorang yang rajin...tak lama...mungkin hasutan,mungkin sikap aku sendiri...
serabut....

aku pernah menjadi angau,
aku pernah berangan-angan,
aku juga pernah tidak keruan...dan adakah aku pernah mengecewakan seseorang...?
haha..aku pun tak tahu...sebab aku bukanlah lelaki baik yang boleh menyebabkan orang jatuh hati...
maafkan SAYA jika ada...(tak leh blah)
cinta itu datang tiba2...tak sedar...
even my sister like you...n______n


memang betul hidup ini sudah ditentukan Nya sejak roh ditiupkan ke jasad kita sejak didalam perut lagi...
aku memahami jika beberapa perangai pelik aku tidak digemari..tapi THAT's ME..

aku pernah berazam untuk berubah jika aku dapat mengenali seorang yang sangat2 ...............*speechless


::HIJAU::saya suka tema warna ni..^^,

haha...last sekali saya nak bagitau yang kat atas tuh ayat bajet2 jap...suka plak berangan sambil menaip sesuatu neh
PetiHati:: Dengar lagu I DO by Colbie Caillat dan download terus ke dalam lappy...sedap pulak lagu neh..

6 comments:

hAzirAh siCoffee Latte @ kakyaa :) said...

swift kuning will be yours!~
hehe.... chaiyokk!!!~

Insan Bodoh said...

insyaAllah hazira....
kalau diberikan izin...

abby zailan said...

post la "kemampuan wanita" pulak hahahaha

Insan Bodoh said...

post kemampuan wanita...err..
almaklumlah tuan badan ni laki2...haha

Prince Noob said...

aku ingat kemampuan seksual lelaki

Insan Bodoh said...

aku tak power nak berbincang kan bende neh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...