Saturday, March 10, 2012

:: Few Minds

Bismillah

alhamdulillah masa study week neh saya dapat manfaatkan diri dengan sedikit kertas2 utk ulangkaji..
tak dapat banyak sebab masa study week neh banyak pulak nak kene berkecimpung dengan projek-projek final yang lebih kepada penggunaan komputer dan bukannya sheet....

selepas study week neh pulak ada final exam...
semester 5 sepatutnya semester terakhir saya ada kat Segamat neh...tapi al-maklonglah otak ni tak sehandal kawan-kawan yang lain...terpaksa menambah(extend) semester...hahaha...

sebenarnya sedih jugak tak dapat join 3 orang kawan kelas yang dapat merasa grad-on-time....abes nak wat macam mana...ni semua gara-gara MATHHHHHHHHHHHi...n___n

apa yang saya dapat harapkan adalah dapat merasa grad even terpaksa menjadi LEGEN.............DARY...

persediaan untuk final setakat neh baru 40%...nasib baik start paper lambat sedikit...so boleh lah tambah lagi 60% tuh dengan hardworking sikit....waktu untuk mengulang kaji sekarang neh pon sudah dijadualkan..harap2 diikut dengan langkah berjaga-jaga...tiada tidor....hahaha

kepada pemberi semangat saya...jangan cepat merasa bosan untuk beri saya semangat...hehe

"menjadi pandai bukan senang..harus berada dengan masalah-masalah untuk menyelesaikan nya lebih lama sedikit..baru ada peningkatan"


Sungguhpun sedih tapi Gembira


setakat nih saja lah yang jariku mampu berlari atas keyboard...lain kali buat lagi...

Gudluck untuk semua kawan-kawan saya yang akan menghadap peperiksaan
Kuatkan semangat untuk kawan-kawan yang bakal sambung degree
Tahniah untuk kawan-kawan yang akan graduate
Berusaha yer untuk kawan-kawan yang baru sahaja start semester baru (Degree Student).

PetiHati:: Belajar ketika semua tidor, Belajar ketika semua belajar, Berdoa lebih daripada biasa.Doakan saya rakan-rakan seperjuangan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...