Thursday, August 23, 2012

:: Sin Jim Ro' Ha

salam

"Sejarah" salah satu ungkapan yang digunakan untuk menceritakan masa lalu...

aku tak suka membaca sejarah..
aku tak suka bila ada ayat dendam pada sejarah..
aku rasa manusia takkan ingat ape yang berlaku pada sejarah...
tapi aku dapat rasa dia akan berubah disebabkan sejarah..
tak taulah kalau ada yang mengingatkan pada sejarah..

sebab banyak benda yang boleh boleh dikaitkan pada sejarah...

nama
rupa
sifat
tempat
perasaan

haha..ape kene pada perasaan..orang yang ada sejarah tertentu mgkin akan ada perasaan tertentu..
busit...aku dah tak nak jadi serius..
bila aku baca...baru aku tau..
kenapa tak nak terangkan..?
sedangkan lebih elok bicara perihal tersebut..

padanlah mudah benar nak golakkan keadaan..
rupanya agenda tersembunyi tu lebih nampak dari yang ditunjukkan..
kalau aku tanya karang..dikatakan aku tak syukur....lantaklah...

janji aku happy dgn diri aku sekarang..

now aku kene simpan duit nak siapkan satu bangsal..insyaAllah...B-King aku akan lamar kau!
haha...la motor rupanya...<3

PetiHati:: Suka cakap benda yang tak boleh dipercayai kan...?sekarang makan lah benda tuh!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...